Thursday, October 29, 2009

selamat tinggal dunia ku...



ahahahaha...malam ni malam terakhir utk aku update blog minggu ni...so..gua dah tulis 4entry untuk kamu semua..baca perlahan-lahan..pahamkan betul2..bukan ape..takut ade yg tersalah paham..susah nanti.

besok..jam 3ptg..aku dah bergerak ke hutan lepar utara..4x4 challeng bermula petang besok..dan aku adalah jurugambar rasmi nya...mungkin empat hari disana...

sudah lama tak masuk hutan...dulu mmg gemar aktiviti uoutdoor sebegini..tapi setelah team aku "team berlemoih" pecah...kerna sibuk dgn tugasan masing2 dan masing2 sudah bekeluarga...

hari ini...malam ini..hujan lebat....aku lepak di irc...untuk menghabiskan mase bersama blog dan facebook...

selamat tinggal dunia ku...

satu entry mencabar minda akan ku update selepas entry ini...

ambil masa...perlahan-lahan xpe..ambil intipati..hampas nya buang laa..tapi jgn buang merata-rata.

2 comments:

  1. Lurve the jump pic...
    nice angle...
    ur fwen smell for real??
    gOsh!

    ReplyDelete
  2. ahahaha...dont worry..i washed my dread everyday gal!!!u should try...the smell of "head n shoulder's mint freshner...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...