Tuesday, October 20, 2009

cerita tentang Jasmine....

jasmine..aku kenal dia di red island cafe...1st time terlihat jasmine..aku teruja ingin mencuba nye..mngenali nye..merasai nikmatnye..

fizikal nye nampak cantik..cutting baik punye...selambe..aku mendekati nye...nama nya jasmine...sedikit garang..kelat..tapi jika betul2 mengenali nye..ade sedikit manis nye..

hampir 4jam aku menghabiskan mase dgn jasmine semalam...sedar tak sedar jek...tersenyum..tergelak aku semalam..sambil mengadap facebook...

perkenalan singkat dgn jasmine..buat kan aku hari ini..waktu ini...ke red island cafe' lagi...

aku mahu kan kau jasmine..temani aku sepanjang aku di sini...mungkin hari ini manis nya lebih sedikit...

harini..lepas makan tgh hari..aku ke bank..kemudian terus ke cafe' tersebut...temujanji dgn jasmine hari ini..bertemankan anje...

bro...bagi "jasmine tea" satu...manis sket ek...mula2 minum jasmine tea ni..rase kelat sket..tapi kuantiti nye yg agak banyak..dan harga nye yg murah..buat aku lebih selesa utk lama di cafe' ini...

ehehehe..hari ni..target utk siapkan sekurang kurang nye 10pages custom album..ntah laaa...bile dah on facebook...kerja ntah ke mane...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...