Thursday, October 29, 2009

Gua Gile Sekejap!!

Semalam gua gaduh dgn suraya…ape kes??semua bermula di facebook…
Kt facebook..gua ramai kawan2 perempuan…ada yg kawan biasa..ada bekas kekasih..ada juga ex-scandal..

Berkomen-komen di wall dgn ex gua..ex gua ni dah kawin..da ade anak satu..tapi ape kes yg si suraya nk mengamuk…

Dan2 je gua dpt sms “u ni babi babi babi babi babi bodo bodo bodo bodo”…panjang lagi kut sms tu..tp gua da delete…

Gua cuba pujuk…tapi gua mmg style tak suka pujuk lebih2…bila gua lebih2..lu still nak maki gua..susah laaa…

Akhirnya kami putus…maka bermula lah malam yang sepi utk seorang gua!!...gua taktau pape nk buat..erna try tolong gua..tapi xde hasil..papehal..thanx la erna..

Malam semalam..gua topup rm5 maxis gua…ingat nak pujuk..tapi bila da melampau..gua malas laa…

Tgh malam semalam…ex-girlfriend gua..si saira..sms gua…gua layan laaa…borak biase2 je…dlm mase yang same..si Ma pun sms gua..ma ni skandal gua dulu…gua layan jugak laa….

Dan ntah macam mane..gua tibe2 nak sms si anis…gua ckp “aniss..jom kawin”….jam time tu dah kul 4.30am…tibe2 anis reply…”apiq gile ke sms pagi bute ni ajak kawin??”..

Gua cakap tak..gua serius…ini serius tetapi tidaklah se serius kes Anep hilang tempoh hari….aniss cakap…dia nk tido…malas layan gua…ahahaha..gua gelak sorang…

Gua masih sms lagi dgn saira…sambil tutup muke dgn bantal coz gua time tu tgk cerita kejam melampau “Friday The 13th”…tak patut manusia buat cerita macam tu…melampau..seram gua..

Habis cerita merapu tu..gua gi amik susu kt freezer…jumpe plak “bun” kelapa…gua amik dua…bawak masuk bilik…gua meneruskan sms dgn saira…gua pun x ingat ape kitorang borak…

Gua on lagi satu movie..”bangkok dangerous”…cerita ni buat gua marah sket..bodoh betul nicholas cage..jgn tanye la nape gua ckp cmtu…

Jam 7.30 pagi…alamak..masih gagal lelapkan mate…jap lagi nk ke kolumpo…adoii..si saira dah tido…

Layan la bangkok dangerous..nicholas cage naik RXZ..tak tau la dia join rempit mane…apache ke..santero ke..R2 ke…pangkah burung ke…pangkah orang kuat ke..mcm2 la name team rempit skang…gua pun rase joke sorang2..gua gelak..nyaris2 tersedak “bun kelapa”…

Tibe2..gua dpt sms lagi..waa..kali ni dari Super Ex girl gua…si fazrah..apekes pagi2 ni sms gua…oww…dia takleh tido..dah lame betul dia tak sms gua…gua pun layan dgn baik…gua ni x ske musuh2 dgn ex gua…

Tapi bile gua fikir2 semula…diorang nih(ex2 gua)..mcm tau2 jek gua tgh lara…thanx girls!!

Jam 8pagi..itu adalah kali terakhir gua tgk jam sebelum gua terlelap!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...