Monday, October 12, 2009

sekotak susu coklat..

jam sudah 3.26am..aku masih belum lelap...menginap di hotel di tgh2 bandaraya..bising..bunyi kenderaam lalu lalang!!koi menjenguk ke luar jendela...ade lagi kupu-kupu malam berkeliaran.

tadi..beberapa minit lepas..koi turun ke bawah..pergi ke 7e..beli berus gigi dan sekotak susu coklat..jarak 7e dr hotel tidak lah jauh..lebih kurang 100m..tp melalui lorong2 gelap..

masih giat rupenye kupu-kupu malam di kws ini...apek toke hotel tu tanye aku tadi "lu mau amoi ka??rm120 maa..cantikk!!"..aku jawab bodoh..xpe la apek..aku penat sgt nih.

sekotak susu coklat yg aku beli tadi..aku hirup pelan2..sambil melangkah keluar dr 7e...seblah 7e ade satu bangunan besar..bangunan ape tah...di tangga lobi bangunan itu..ade lah 3 orang perempuan dan beberapa lelaki..berdarah hidung aku tgk pompuan tu...skirt pendek kaler hitam..duduk terkangkang atas tangga...dedah semua..sempat gak aku jeling tadi...2,3 kali jeling..eh..5,6 kali kot..ntah laa...

Anak melayu tu...cantik orang nye..kenape harus jadi begitu??sayang sungguh..kalo lah yg cantik2 tu...sopan..jaga tingkah laku...kan bagus..aku tackle trus buat bini...ehehe...ntah laa..aku pun bkn baik sgt!!tp selalu terfikir mcm tu..

Mmm..susu coklat ni kurang sejuk la..lagi sejuk lagi best...aku trus jalan..balik bilik...waa..online..dan skarang aku masih online sambil minum sekotak susu coklat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...