Tuesday, October 13, 2009

panas dowhh..

semalam gua lepak mentekab dowhh...teman kan si zerg..tido la di sane..bikin panasss...zerg tinggal kunci dlm umah...

jam dah 3am..mcm2 skill dah kua nk buke pintu umah...gune kad laa...konon2nye dulu terer buat mase duk kolej...mmm...sembang sialll...x jadi ape pun...

at last..zerg amik 4 step setengah ke belakang...tanggal sandal quiksilver buruk dia...aku sound la.."weh bro..kul 3am ni..lu agak2 laa..kepale buuuu dak lu.."..zerg cakap "pegi mammm laaa..."

satu penendang hinggap kt pintu rumah..sket pun x gerak..gua nk gelak daa...lawak dowh!!sedar x sedar..penendang tu da wat pintu tu loose...kitorang tolak la ...dpt gak masuk rumah..kalo x..bikin panasss..

gua mmg penat gile ckp lu...lengan kiri kanan gua masih sakit...trus capai towel..mandi..wangi2...gua landing atas sofa..

zerg baru abis tgk cite tsunami...dia beli dvd cetak rompak kt cina yg jual secara lansung di kedai2 mamak tu...ye la kot..gua x sure la...pegi maammm la kan dia nk beli kt mane..

abis cite tsunami...zerg on movie "bohsia"...haaa...gua da tgk dowh cite tu kot...adik gua sedut kt internet..xpe..layan lagi skali..

mcm sial cite...hero gua mmg xleh blah la kan..spastic jek belakon...tp jalan cite boleh blah laa..yg best nye.. watak "acai" dan tasha tu...menjadi dowhhh...style dia cakap sume...short kepala otak si acai tu..mmg menjadi..

aku tgk jam henset murah gua..dah dkt jam 6am...xleh jadi ni..waklu nk bejage mpai pagi...badan gua dah "kohot" gile nih...gua tarik bantal..peluk2..guling2..gua telelap..

lu tau x..gua bosan nih...nk siapkan pic wedding..malas gile..harini cukup panas..bahang gile..gua dr td berteduh di cafe' ni..

1 comment:

  1. hiskk auk nih, paleh tag line, ingatkan panas bender laa td, hihihi maklum laa mentakab ter memang la 'panas' pun.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...