Thursday, August 6, 2009

perang hampir tamat.

Berkepul-kepul asap rokok keluar dr hampir segala lubang yg ada pada tubuh ku(ahahaha.. :()...terbang jauh ..tinggi..mmg jauh membawa lamunan aku...

Uncle printing terpinga-pinga mendengar perbualan telefon ku tadi...mungkin ingin bertanya kenapa...tapi risau penampar saiz10.5uk hinggap di kulit pipi berkedut nye.

Perbualan terhenti..langit mendung...aku kembali ke rumah hitam...tapak peperangan...ruang aku pasang kuda-kuda pertahankan berlian kesayangan...hilang wajah sebuah bengkel...bertukar ke padang pasir bergunung putih...selimut salji yg semakin cair...seperti cairnya semangat aku petang ini.

3pedang...semuanya hampir patah...tiba2 patah...tiba2 rebah...berlian dalam genggaman jatuh ke bumi...

semenjak ia dlm tangan...rumah hitam semakin cerah..terang benderang seperti mentari muncul di gunung timur...

Bangkai-bangkai musuh...mungkin juga rakan yg lawan...bergelimpangan di luar...di mamah masa...kini kembali bercantum menjadi tubuh baru yang bakal membunuh aku.

capai pedang ke-3...berkarat...tp itu sahaja yg ada..berlian meronta-ronta..menyeru pulang ke pangkuan si angkuh..tidak mampu lagi aku jaga.Tersilap sedikit...aku kan tumbang,,tersilap sedikit..ia akan hilang..mungkin utk selama-lamanya.

lamah lutut...ketaq habaq hang...cuak usah di kira...kata-kata cuba membetulkan cuma meranapakan kan impian..kata-kata kunci singa untuk si cinta membuktikan lidah lebih tajam dr pisau.

"awat hang wat lagu tu?"lagu ape???lagu ape??"kerna kamu??cuma tinggal lagu...makna nya sudah tiada...

Aku dpt rasakan si angkuh semakin dekat...walaupun tidak nmpak kelibatnya...aku hayun kan juga pedang ke-3...tiada lg matlamat..pudar sudah perjuangan..kemenangan hanya seketika...kini aku tewas selama-lamanya.

Aku seru berlian kembali...aku seru kegembiraan yg kau berikan selama ini...aku seru berlian untuk terus di dakapan ku.

ting tong....khayal...kembali ke dunia nyata...fuhhh...semua itu mimpi..harap2 semua itu mimpi...moga ia cepat kembalikan semangat aku...

..akustikalam bertukar suram sejak berlian terlepas dari genggaman.

disini tamat...di sini akhir semua...untuk dia..aku pinta semula...aku pinta tajam kan 3pedang...supaya milikku berlian tetap milikku...

i just wana hve power to decide...i just wana hve power to rule the fight...i'm strong like lion lock...i'm lion rastafara!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...