Friday, August 21, 2009

blog kite!!

ohohoho...semalam. sangat panas...ntah camne koi pening sgt kepala semalam..pening yg sgt dasyat...koi siapkan keje2 yg ade..okeh..setel sticker kete..setel sticker moto..gi ukur pintu Inang Sari Beauty Centre..nk wat signbod..dah siap smua..aku layan sms jap...

kepala semakin pening...tp bile tgk pic zerg waktu mude2 dulu..hilang sket pening aku..tegelak aku sorg2(zerg ni kawan aku...ade dlm older post koi)..

online jap..tp kena marah..aku offline..then merebah kn diri atas sofa...sempat layan anime kegemaran koi "one piece"...satu episod cukup..aku terlelap...

tibe2 di kejut kan ringtone oldskul dr henset buruk koi...alamak..4 sms dr si gadis!!aku bg tau dia...aku pening kpale sgt2...aku tetido!!ok..dia paham...

terus la ber sms dlm keadaan separuh sedar..ntah ape aku reply..aku pun xtau..dpt plak sms dr akak koi..dia tanye "rambut da potong ke belum?""alamak...xde soklan lain ke??adoooiiii...lg dia cakap "org lain xde terniat pun nk wat rambut gitu...aok sorang je hak mboh buat pelik nye!!"...adoiii...ye la teh..koi tau..teh pesan.."sabtu ni smua kumpul kt umah mak..bebuke same2!!!ok...rojer!!

ntah kemana halatuju sms aku dgn si gadis...byk nasihat dr dia..thanx..tp sms dia yg terakhir..buat aku fresh jap...adoooiiiii...ape yg aku da wat slh ni???
kepala makin pening...adoiiiiiii...koi smbung tido...tp xleh tido...tension betul ahh..

si aye dan kamal melayan movie "step up"...movie joget2..ntoh la..koi x minat sgt...koi pun online jap..x online facebook..cuma buke google...mmm...ape koi nk search nih??

mule2 koi taip "apix"...mcm2 kuo result...ahhh..layan laaa...koi search lg "akustikalam"...dan koi terjumpe sesuatu...

koi terjumpe 1 link blogger yg pernah menjenguk ke akustikalam nih...dan entry terbaru dia sgt berbunyi keciwa yg amat...tajuk nye "Aku Benci Ko"???adoiii...ape jadi ni dik???ape sudah jadi??

kadang2..koi terpikir...blog adelah tempat yg mmg strategik untuk melepaskan kemarahan..meluahkan pendapat/perasaan...

bunyi keciwa si blogger tu buat koi terus membaca hingga ayat terakhir entry tersebut...dr pemahaman koi...si dia ni sgt keciwa dgn seseorang...hmmm..koi paham..

koi rase blog adelah kawan koi yg terbaik...yg mampu menjadi pendengar setia koi...yg koi boleh luah kan ape saje..koi syg akustikalam ini...

harapan koi...bukan lah nk jadi penulih hebat spt sarah thompson..bkn la da jd org2 pujangga...cuma penulisan koi yg kadang2 radikal ini sedikit sebanyak dpt melepaskan tension koi dan mungkin jd pengajaran berguna utk org lain...

koi rase topik ni da merapu..koi pun pening lg ni..ape kate koi tulih entry baru...

bye!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...