Thursday, August 13, 2009

bil oh bil...

adoi..pening kepale...sakit belum sembuh..bil belambak dtg..ahahahahaha..seronok betul.

ok..bil:
bil maxis rm329
bil broadband rm114
kereta rm399
sewa kedai rm300
roadtax kete/insuran rm1000


kerja2 dan payment yg blum masuk.

custom album rm1000
windscreen sticker rm200
kerja2 signbod rm400
sticker kelab kete rm100
job photo tm rm1+++


mm...bile kire2 balik...aku kerja untuk bulan ni semua habis kt bil2 aku...itu pun x cukup..bulan ni agak gagal menjana wang...mungkin bln ni sebab roadtax aku...adat la kan...mungkin bulan depan rezki lebih sket...mane la tau kn..

ok...tgk bil bln lepas...

bil maxis rm123
bil broadband rm28(coz aku da byr mase register dulu)
krete rm399
deposit kedai rm600

huhhh...bulan ni gile...kena struggle...harap org yg terlibat dgn urusan wang aku paham2 la..yg mane de hutang...sila setelkan cepat...yg mane dah order...cepat2 la dtg amik...

untuk yg terchenta..paham2 la...x dpt la nk gayut lame2...mintak maaf ek...harap dpt beri kerjasama...

kpd mak...bulan ni x dpt nk hulur laa..pow mak plak..sori..ehehehe..

21hb ogos ni kena nek court plak..kes hutang ptptn...ahahahahak...tahun ni aku kena kerja keras untuk semua nih...Insyallah..semua setel.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...