Tuesday, August 18, 2009

hey carnal..

hey carnal..oralle!!pinche ma mon...we r familia..but...whya spider kill spider..vatos kill vatos...y.

hey carnalito...sing alout ragga song together...dance all d nite..joy the taste of grape...and at the u stab me...from back..

ape dah jadi...kau banyak duit..kau hentam koi...kau berpengaruh...kau pijak koi...kau ayat manis..semua org hina koi..duit kau..duit abah kau..kau jd kan senjata untuk bunuh koi...

kau ingat koi pelik dgn duit aboh aok!!!koi da cakap..koi bukan anak tokei lori..bkn anak tokei ayam..bukan keje gomen...bkn anak menteri...bukan anak ketua pemuda umno...bukan ketua belia...koi tidak menyertai mane2 pertubuhan samseng melayu..

koi cuma koi..yg suke diam tanpa sebarang aksi...tp jgn ingat koi diam..aok bleh pijok koi...

aok carnal...dulu laa..tp skang da mcm kriminal...baru nak naik..tamak..dengki...hasut sane sini..ingat duit boleh beli semua...x dapattt cekkkk...

carnal...wi liv under one roof...under one root...peace that i need...peace that i luv...gone forever...

rambut panjang tersimpul mati ..penumbuk kurus aku balut dgn mangga kunci...kau usik aku...kau rase sendiri nanti...

aku x pernah peduli ko ramai geng ke...4line ke...5 line ke...line seven ke...seven eleven ke...tp kalo aku x wat hal..ko nk kacau periuk masik aku...ape cer bro???ape cer??ahahahahahhaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...