Saturday, May 28, 2011

scene ngeteh Raub.

gua baru je sampai kt Raub...lebih spesifik nye gua baru shj sampai kawasan Gali,Raub....

rase2 gua...last gua datang sini tahun 1997...mase main ragbi kt SEMESTA raub.Fuhhhh...lama betul gua tak kesini...

dah la gua sesat jauh gile tadi..siut je kan??sampai gua terpaksa buang ego seorang lelaki chenor gua...terpaksa gak gua tanya arah tuju kt seorang makcik di tepi jalan...

thanx makcik...halatuju yg anda berikan tepat sekali...senang2..add la gua kt fesbuk ye!!

"hmmm...jenih buat joke melibatkan laman web sosial"..mungkin itu kata makcik tersebut di dalam hati...

gua cuba usya scene mapley Raub...ade la satu mapley...tapi tak ramai crowd...pelik...tak macam scene mapley temerloh..

gua pusing2 lagi...last2 gua jumpe scene kopitiam raub...ade pulak wifi...gua pun parking dan terus order nescafe ais...

jap lagi gua akan start shoot majlis akad nikah kt area sini...gelabah jugak coz gua kali ni turun buat job sorang2...

ape2 pun...gua lega kerana tiba awal di lokasi...fiuu fiuu fiuu..gua lega!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...