Monday, May 2, 2011

situasi gua dan awex gua.

fuhh...gua sebnarnye da lama xde awex...bukan xde awex nk kt gua...tp gua malas nak kusut2 kepala...dari layan awex baik gua layan videoclip serangga pilihan...

so..awal tahun 2011..gua tiba2 decide utk ade awex...so gua ejas la sorang awex yg pernah gua kenali 6thn lepas...

mula2 memang dia x melayan...yelaa...dia cikgu sekolah..gua plak samseng jalan...rambut x senonoh..pendapatan x tetap...

ntah mcm mane..pendek kan cerita..gua kapel la dgn dia...

gua dah terbiase idup solo ni...byk mase gua abiskan dgn kawan-kawan gua je...lepak mamak..buat joke bodo sampai ke pagi..

so..bila da ade awex ni..gua rase mcm hidup gua x kena...lebih2 lagi dia ni x pernah paham dgn kerjaya gua ni...

time dia cuti sekolah lah time gua sibuk..maklumlaa..gua amik foto orang kawin..cuti sekolah je la gua nak score..

semalam dia cuti..ajak gua date laa...so..gua ckp gua de job..abis dlm kul 4...

so..kul 4pm gua tunggu dia kt mamak berdekatan(gua suke lepak mamak)...

dia tiba di lokasi sejam selepas itu...lepas minum2..gua cakap "jom balik"...

agak nye dia mengharap kan satu date yg luar biase dr gua agak nye...dan dia sudah bengang sama gua...dia sudah call gua..mengamuk..

dan gua malas pikir panjang...gua rase sudah tiba mase utk gua teruskan idup solo spt biase...

bukan ape..kesian kt dia..ape2 pun gua ucapkan harap lebih happy tanpa gua...

cari la boypren yang senonoh sket ye.!!!

tahniah kpd anep kerana berjaya memandu honda yg katenye minyak stering bocor ke KL...anda cekap!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...