Friday, May 27, 2011

minum petang gua yang tergendala.

petang tadi..gua minum kt white coffee...sejak otown mamak xde wifi..gua beralih ke otown white coffee plak..bukan ape..tak lengkap menu "ngeteh" gua kalo takde wifi ni...

sedang gua menulis entry "ambil yang keruh buang yang jernih"...gua di tegur oleh seorang brader..kenalan lama masa gua berniaga expo ramadha tahun lepas..

gua pelawa dia duduk sekali+minum...dia duduk..order air "gimme 1 hot choc please"beliau order dlm bahasa omputih bercampur ledot temerloh.

sejurus kemudian..tiba lagi 3orang rakan beliau...selepas itu tiba lagi 2orang rakan kepada rakan-rakan beliau...

semua berpakaian rapi...ah sudah...ini kalau tak MLM mesti politikus-politikus tempatan ni...

memang betul..perwakilan pemuda rupanya...

fiu fiu fiu..gua cuba kontrol gelagat apabila mendengar perbualan yang dasyat antara mereka...cerita ape??gua pun xtau..yang penting cerita politik...

tik ..tikk tik...gua bermain-main lighter aladin gua...ape gua nak buat..xkan nak blah kut...table gua ni...

tik tik tik...gua buat2 main isyarat lighter 3baris...

hmmm...alih2..gua hadap je laptop gua..buat derk kat diorang...

setelah 2jam..diorang blah...

tik tikk tik....fiuuuuuu...gua lega!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...