Friday, May 27, 2011

Konklusi separuh masa pertama.

Fiu fiuu fiuu…gua masih lagi buat2 lega…jam 6pagi..akak-akak aku sudah bersiap2 untuk gi kerja…
Haruman wangi dari luar bilik agak membuat aku segar dan hilang mengantuk…hmmm…mandi guna sabun popinjay la tuu…

Konklusi separuh mase pertama…
Sudah hampir bulan jun 2011…bermakna sudah hampir setengah tahun berlalu…tahun 2011..azam gua ialah xnak berazam…momentum kerja 2010 membuat kan gua lebih bersemangat di tahun2011…

Berjaya upgrade system kamera…berjaya mengorat seorang cikgu seni setelah break dgn azura…berjaya bermain muzik di peringkat daerah maran…berjaya menyimpan lagi dreadlock serabai di atas kepala…berjaya membuatkan family gua tension bile melihat karenah anak muda yang x berapa nak muda sgt…bak kate pino..”umur dah sebaye tunggul”…

Perenggan di atas bukan lah azam gua…separuh masa pertama 2011…gua dan rohstudio sudah ada 21job photo..alhamdulillah…gua juga cuba membuka peluang kpd beberapa rakan seperjuangan spt azrul dan sahril saman trafik mahupun saman jpj..(bapak si sahril adalah en. Saman..fiu fiuu fiuu)

Niat di hati..separuh masa kedua yang bakal tiba…aku ingin kongsi semua job dgn 2badigol tersebut…insyallah.

Ape yang paling ketara sekali di separuh masa pertama ini…ialah bab berkawan…atau lebih sofistikated nye “bab pergaulan sosial”…

2011…aku lebih banyak menghabis kan masa dengan rakan2 baru..rakan2 yg sama aliran foto dgn aku…seronok rasenye dgn mereka ni…memang joke melampaui batas…tahap ke”joke”an mereka sukar di tafsir diri aku sendiri…ibarat kata mereka ini adelah pelawak tanpa bayang..”hmmm…jenih mboh buat joke melibat kan fizikal”kata sahril apabila gua betanya berapakah tinggi beliau dalam bacaan inci mengikut piawaian matrik antarabangsa.

Fareen,paan,azrul,Daniel,sahril,damak,majid dan kadang2 bentayan adalah teman mengeteh gua hampir setiap hari jika di kira purata tahunan…julat mengeteh melebihi graf kerja/tidur kadang2 membuatkan gua risau dgn usia sebaya tunggul ini.

Cuma hingga ke akhir separuh masa pertama ini…kes kereta gua belum setel2 lagi..itu yg buat gua tension…serius tension…akak gua asyik usya tak puas ati je bila gua rembat kreta dia…takpe…nanti gua pinjam kancil turbo si sahril…baru dia tauuu…

Konklusi separuh masa pertama…

Yang paling gua happy…ilmu yang paling gua cari2 dari tahun lepas…gua study siang malam…akhir nya gua rase2 la kan..gua sudah dapat ilmu yang gua nak tu…gua sgt bersyukur…gua rase gua sudah dapat…hampir setahun gua duk mengkaji ilmu tersebut..Alhamdulillah…

Fiuu fiuu fiuu…gua lega.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...