Wednesday, May 4, 2011

peristiwa yang tidak dapat saya lupakan.



minggu lepas...gua dgn mak gua kuar gi town...gua memang jarang gi town bawak mak gua...sebab mak gua tak pandai sangat melepak 2,3 jam kat mapley...

habis je ngeteh..mak gua terus ajak balik...gua pun ok aje...sebab gua memang plan nak kuar semula petang tu...

sampai di area kg awah...pemanduan stabil gua tiba-tiba di kejut kan oleh teknik pemanduan ganas oleh sebuah kereta kancil...

tak tau lah ape jadi kat driver kancil tu...mengelak moto ex-5 class macam nk mengelak lori balak...sial je kan??

gua yang sangat panik terus menterbabaskan kereta gua ke bahu jalan...

kemudian mak gua yang tak paham ape2 bertanya "nape??stering keter rosak ke??"

fiuu..fiuu.fiuu...gua bersiul lega

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...