Friday, May 27, 2011

Ambil yang keruh..buang yang jernih.

Ambil yang keruh..buang yang jernih.

Dah lama gua tinggal kan habit tu…dekat setahun da kut…tapi sejak akhir2 ni…gua selalu ambil yang keruh..dan buang yang jernih…

Nikmat kimia adaptasi citarasa manusia…banyak sangat member kesan kepada gua…dan hampir menggangu emosi serta prestasi kerja gua yang dah sediakala lembab..
Bukan ape…sebab yang keruh lebih nikmat dari yang jernih…

Takkan gua lepak mamak..ayat awek fesbuk++rokok sambil minum air kosong…mesti mau Nescafe ais punye…baru ayat lancar je kuar kan??

Nescafe yang keruh tu la buat gua isap rokok x ingat dunia tu…alih2…gua dah seminggu sakit tekak..pening kepala tahap minima dan susah nak tidur…siutttt je kan…

Ape2 pun…kemarin gua sudah nekad...gua tetap ambil yang keruh…tapi gua x buang yang jernih…”machaa..nescafe ais satu…air suam satu”…fiu fiuu fiuu…gua bersiul sambil login fesbuk.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...