Wednesday, June 15, 2011

rohstudio travel log | temerloh - cameron - sungkai - Kl

< trip ke cameron kali ni sebab job gua...kali ni gua bawak makhluk2 aneh dr rohstudio...sebelum gerak..kami sempat shopping baju melayu itam ++ samping songket... actually gua da tulis banyak tadi...tapi sudah hilang...mane peginye gua pun xtau...sial btul... ape2 hal...gua sudah pegang rekod tonyhawk prosk8er sepanjang perjalanan tadi...

#1...orang tua usya awex tol...


#jangan tiru aksi bangang ini sewaktu memandu.


#4 scene awek bentong memakse kami berhenti utk bagi bisnes kad.


#5- malas nk bagi caption.



#6-jenglot...makhluk yg menumpang kete kami...


#7 - makanan rasmi sepanjang trip


#8 - jenih suke menjilat


#9- biase la..kene marah ngan awex...gi cameron x bagi tau.


#9 - raub kopitiam...angela belum sampai...semua dah ready..koi sikat beloh rambut.


a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjln0CyVsKlcrScgDkhA-z7M8b2C-HRDDtzUCzsYEqVFqZKfsuyh6rF1R3iz2Dp-pxzf7cI87QKoE5V1oBU2y_cIfejHJotgT2xLbhAgbCpV3MfPqp7ZHXKnt-SDH6rQq_IRWG79Q_T0T4/s1600/blg12.jpg" onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}">#10 - jenih ngambik gambor sendiri...hmmm..tik tik tik


#11 - ngeteh sambil online..


#12 - angela dan adik beliau...angela dgn gaye potongan rambut helmet apollo.


~ " kat sini banyak peluang pekerjaan tak"...ayat bodoh azrul dgn loghat2 key el cuba ejas angela...




#13 - azrul dan anje amik mase 15minit utk pikir taktik nk begambor dgn angela dan adik ipor gua...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...