Thursday, June 23, 2011

kurasakan kehilangan.

sejak akhir2 ni..hidup gue agak mandom...ade yang tak cukup je rasenye...jenuh jugek la gue mencari kepastian...tapi gue masih gagal...

menu hidup weekdays gue ialah lepak mamak++online fb ++ edit photo/album ...rase nye masih ade yg kurang...

scene snuker bermula semula sejak akhir2 ni...anep si sayur kangkung fight sama anje si raja pow...

semalam gue lepak sorang kat mamak sambil edit gambor...dan anep tibe di penghujung ptg tu...

"pit...aok ade rase kehilangan tak??..kehilangan dlm kehidupan seharian kite??"...

"hilang ape nep??"..gue tanye dia

"kite ade 1 lg aktiviti yg dulu nye kite selalu buat...aktiviti itu sgt menceriakan hidup kite.." jawab anep sambil buat muke kerek ala2 ketua kumpulan samseng...

gue malas sgt nak melayan..gue hadap lagi fesbuk gue...

"kite dah lame tak main poker..texas holdem poker..." sambung anep lagi..

"aok ade brape"..gue tanye dia..

"tak banyak...cukup2 makan je"jawab anep sambil angkat2 kening dan mulut ternganga...

cakap banyak takde...gue hulur di rm10...dia bagi gua 2M chips..

dan kami kembali ceria...

"hmm...jenih bacul..duit ade 10M..main table kecik"...ayat biase utk memunohkan kawan2...

fiu fiu fiuuu..gue bersiul bile cip 2m gua setel dlm mase 5minit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...