Friday, July 8, 2011

gua blur

bangun agak awal pagi..itu cerita intro je...tetidur semule dan akhir nya bangun jam 3.30ptg...

fuh...berat kepala...konklusikan semua cerita rangkulan bulan 6 hingga ke awal julai...banyak cerita2 yg seronok utk di cerita tapi masa x mengizinkan..

1. trip company ke cameron.
2. berkampung di home stay di sungkai perak..
3. gig di lowyat.
4. anep qarmasutra kawin
5. gig di marina island.
6. shah alam wedding fest.
7. abg gua bertunang.
8. shoot korporat event.

pack sungguh jadual berkala gua...esok pagi shoot org kawin...actually gua da bosan dgn semua ni...gua nak jadi jurufoto gomen plak...baru kerek..makan gaji bulan..tido dlm store..ngular sane sini..claim macam2..

protokol atau pro tok ngko??

itu semua cerita2 panas hati..elok gua sign out dulu sebelum gua menulis entry yg berunsur rebel dan marah...

fuuu...fiu fiu fiu...gua layan teh tarik++winston light sambil bersiul lagu rindu-rinduan jd kenangan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...