Friday, July 8, 2011

suatu hari tanpa fotografi.

2005 - gua beli kamera dslr,suke2 shoot - ade orang kate gua poyo bile ke hulu hilir dgn kamera.
2006 - gua start buat job dgn kamera cabuk tu.
2008 - secen kamera di kalangan kawan2 sudah mula...ramai yg start beli kamera..pow duit mak..jual motor..jual itu..jual ini asalkan dpt kamera

bermula lah scene aply kerja sbg jurufoto...joke2..yg ni part paling joke...berebut2 nk jd jurufoto...

tapi alhamdulillah la..ade 4,5 org yg dpt job tu...keje gomen..mase depan terjamin...minda paras air masuk kepala manusia purba.

2011 - harini gua sudah muak nak pegang kamera...harini gua tidak hadir ke 1 sessi fotografi..hari ini gua mau delete semua teman2 foto di fesbuk(yang ni gua x sampai ati)...hari ni gua xnak tgk tag foto...harini gua jadi agak mendap.

98% teman di fb gua adelah jurufoto samada jurufoto syok sendiri..jurufoto gred B17..jurufoto gred B27..hah..mcm2 pangkat lah yg ade...

gua cuma mau cakap...pergi mampus dgn gred2 jawatan tu....

gua sudah mula mau menulis benda yg bukan2..lebih baik gua stop dulu..

harini adalah hari tanpa fotografi utk gua..fiu fiu fiu...machaa..rojak mee satu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...