Sunday, September 6, 2009

semalam kan...lu tau x??

semalam gua nk update blog..tp tetibe bz semacam jek...awal pagi semalam..lepas sahur gua buat sedikit kerja2 gambar gua..utk job kecil2an gua..

abis shoot gua tumbang...tido..smpai kul 4pm...gua tinggal sorang kt umah..bangun tido..gua masak nasik...nasik je la..lauk2 akak2 gua beli kt bazar ramadan.

lepas magrib..lepas berbuke la kan..ye laaa..berbuke lepas waktu magrib...bukan lepas zohor..ingat tu..payat yg bg tau gua...ahahahaha...

lepas magrib gua kua...drive myvi buruk gua yg roadtax da mampus tu..sampai jambatan temerloh...gua nampak ramai manusia berkumpul kt taman tasik kubang gajah..alaa..taman baru temerloh yg hancur tu...gua bercakap atas kesedaran landskap gua yg mendalam...ahahaha...

sampai kt taman tasik tu..gua tgk banyak gile motosikal berkuasa besar..besar x besar la...dr 250cc ke 2,3 ribu cc...dtg dr pelbagai tempat..atas soal selidik yg gua sempat buat semalam..paling jauh group dr singapore...ade majlis berbuke puase sambil meraikan anak2 yatim dan ibu tunggal..waa..bagus2...aktiviti ni di anjur kan oleh headwind bikers..alaa...kelab motor besar temerloh yg dulu nye logo diorang gua buat...tp seposen pun gua x dpt...

gua park kete tepi jalan...cucuh rokok..gua pun jalan di celah2 geng2 moto tu..dgn singlet dan cowdroy londeh gua...gua usya moto2 depa...waaa....ade 3 biji moto chopper dgn design airbrush sentuhan ROHDESIGN...wuuhuuu...bangga la gua...aaa...rohdesign tu gua laa...takkan xtau kut..

tgh usya2..ade satu brader tegur gua "pittt!!!"..laaa...scout rupenye...brader ni gua call dia skot!!sembang2 la sat dgn dia...

abis sembang..gua gerak gi kolektif..konon nye nk siap kan design skuter si alim..baru je on laptop...login facebook..tibe2 ade call plak..gua tgk..wooo..."abg din maran"...ni customer gua nih..mesti dia ade kt geng2 moto td...gua pun jwb "a'kum abg din...!!!"mesra rakyat je gua jawab..tibe2...suare garau lain yg jwb.."pit..ni andak nih"...ceh..bro gua rupenye..dia lepak dgn abg din..

"andak kt kedai steven nih...steven ckp ade job utk pit"...gua pun ape lagi...laju je tutup kedai...terus pecut kereta gua yg x berapa nk pecut tu..


sampai bengkel steven..gua salam2 dgn geng2 bikers bro gua...ooww...steven mau kasi satu chopper..bikin airbrush..gua on jek..isnin gua amik smua brg2 moto tu..bleh start menconteng..

lpas setel ngeteh dgn bro gua....gemok call gua.."pit..jom jamming"...gua on jek...trus gi studio niwan...gua xtau lagu ape nk bedal.."for whom the bell toll..seek n destroy...episode666..the trooper.." smua blasah.layan je laaa...

abis jam..gua gi minum dgn kerul,anep,anje dan jai..lepak oldtown mamak...lama gak lepak sane sampai gua lupe keje2 gua belum siap!!aduuuhhh..

xpe...esok masih ade...gua xtau nk tulis ape lg dah...berita terkini ialah...ZERG sudah ade blog...bagi rodong2 gua yg mengenali mamat rasta yg iras2 gua nih..bleh la mengunjungi blog si zerg nih kt zergmarley.blogspot.com

berita2 lain... aye masih di kl...taktau buat ape...anjer sudah jual kamera beliau termasuk wide angle dia..nak upgrade katenye...kerulala sudah pulang ke kl.
jai ntah kemana..kate nk kuar mlm nih...dan anep masih lg di ulu jempol...wakakakakkaka...

sekian sahaja berita utama malam ini.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...