Wednesday, September 16, 2009

AL FATIHAH

2,3 hari ni aku xde mase sgt nk online...semalam pun sempat menulis sket..tapi terlupa satu cerita..

ahad lepas..abg ngah aku meninggal dunia akibat kanser usus..Al Fatihah.beliau menghembuskan nafas terakhir pd jam 10am di hospital tengku ampuan afzan,kuantan.

abg ngah merupakan abg ipar tiri aku...cerita dr awal laa..baru paham..dulu..seblum arwah ayah aku kawin dgn mak aku...beliau pernah berkahwin dan kemudian bercerai...kirenye abg ngah ni kawin dgn kak ngah aku...iaitu akak tiri aku.

abg ngah merupakan seorang yg sgt terer..beliau sangat mahir bertukang...beliau merupakan tukang kayu gred A...mmg hebat.

Arwah meninggalkan 5orang anak dan kak ngah aku...pada ahad lepas..aku dan kaum keluarga berkumpul di rumah kak ngah di bohor baru...

ape2 pun..aku harap kak ngah sekeluarga bertenang...kami sentiasa ada bersama mu..

AL FATIHAH!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...