Tuesday, September 15, 2009

hilang.

aku dah perasan..dari minggu lepas lg aku dah kehilangan sesuatu...aku cube cari gak..merata aku cari..nak bertanye..tp aku takut mengundang marah...gaduh!!aku biarkan je dulu...

harini...aku x puas hati..aku cari lg..kemane hilang nye...betul ke hilang..atau tersalah sangka..tersalah anggap..

dan hari ini aku bertanye...kemana hilang nye...kenape hilang begini??dan harini aku dpt kepastian..bhw ia betul2 sudah hilang..tidak perlu aku cari lagi..kerana dia yg menghilangkan diri..menjauhkan diri dari aku...

x payah korang tanye siapa dia,apekah dia..org ke..barang ke...biarkan aje...

harini aku agak hepi...bangun awal pagi..hantar mak ke masjid..balik ke rumah...nonton konsert slayer...pastu sambung pulak dgn 2,3 movie..sampai ke petang..

ingatkan ptg td nk ke bazar ramadhan..da lame x kesana..tp..jam 5 ptg..aku dah terlelap..sedar x sedar..jam 8.30 mlm nyamuk kejut aku dr tidur..bgn je tidur..aku cari fon aku...aku cr dia lagi..terlupa...tadi dia dah hilang...dia menghilangkan diri...yang penting...ia dah betul2 hilang...bukan lagi tersalah letak...bukan tersalah tempat!

3 comments:

  1. huuu... apit.. sdeynye bc ni
    tp cat cm taw je...
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya kepada semua rakan2 photogku... semoga murah rezeki sokmo:)

    ReplyDelete
  3. cat--->ape yg cat tau??ahahahaha...
    ikwan--->slamat raye gak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...