Thursday, September 24, 2009

kuasa.

fuh...gua rase slame ni duit cukup berkuasa..buat member hilang member..sdare hilang sedare...yg kaye pijak hina yg miskin...mmg betul tu..tp bukan semua..ade lg satu kuase yg buat gua,lu sisih kan semua...serius...jgn bikin panas dowhhh...laaaa...

kuase ape??kuase dua??kuase kuda???bukann sialll....ahahaha..kuase pempuan gua ckp lu dowh!!laaa...bikin panasss..

tinggal member..tinggal keluarga..tinggal anak bini..kuase pempuan..katenye cinta itu bute...WAK LUUUUU!!!!ayat x ingat...laaa...

ade sorang member gua...eh...2 orang...eh...3 orang kot...yg sorang tu bercinta sakan...dua tahun x berodong dgn rodong2 lain..hilang sialll..hilang tah kemane...bile tertepek atas muke..awex blah..member gak yg di cari...bagus laa...ingat la jugak..

yg ke dua...kena gari dek awek..apehallll????ape kes???bikinn panasss!!!kate rockstar...metalian laa...setan sane..setan sini...dan2 time jam/prektis...ko tah kemane...awek x bg jamming...wakk luuuu...bodoh sialll!!

yg ke-3...ok sket la dr yg 1st and 2nd..ingat lg la kt member...tapi time kesunyian laa...time awex xde...bile awex dia dtg...member dia tinggal camtu jek...sembang x ingat...game sane sini...time game...dia xde...kemane tah...akak suh balik laa...mak suh bagi ayam makan laa....siottt laaa...

yg gua nih..kalo bekawan...lebih2 la plak..pikir kawan sorang2..kesian la..mudah sangaaattt....yg kesian kt member..gua!!yang pikir bab member...gua!!yg ke hulu hilir sebab member..gua!!!yang kena tinggal sebab member pun gua jugakkk...bikin panassss!!!wak luuuu...

raye ni..gua x ramai geng sialll...x ramai dtg rumah..xde hal la kan...ape kes plak mak gua buat rumah dlm hutan..sape nk datang!!kawan2 gua pun beraye bukan nk ajak dahhh...sms brape sen sangat...tau2 jek terpacak muke kt umah member2 lain...xtau la ape kes kan??mlm raye da besalam-salam..ampun sane sini...mungkin itu cuma hero bertopengkan "topeng ultraman taro"...hipokrit...konkrit..sanskrit...lu pk sendiri!!!

tinggal la sorang kawan yg gua harapkan..tp sian dowhh!!!member tu pangkah dek c***k...aduuuhhh...tang dahi tu kena pangkah...alamakkk...bikin panassss....awek da balik..dah hilang..baru nk cri member...

senang cite la kan..bak kate adam "comitment is bullshit"...sng hidup sendiri...tp..boleh ke hidup sendiri...ye laa..bukan kawan2 lu yg suap nasi kt mulut lu...bukan kawan lu yg sumbat duit dlm poket lu...bukan kawan lu yg nk susah2 hidup dgn lu...lu tanggung sendiri laa...

nak taknak...itu lumrah...mungkin satu hari nanti..gua plak yg jd mcm tu...awas...time terantuk baru nk jerit...kalo nk jerit2...masuk bilik la dowwwhhh...

bikin panass...bikin sejuk..itu cerita bodoh...ape2 hal..alhamdulillah raye thn ni gua masih enjoy sket...biarpun smalam gua baru tau gua kena lunaskan 7saman utk hidupkan roadtax...mcm sial...ahahahaha...

kpd kawan2...ampun maaf di pinta lagi skali...berhati-hati di jalan raye!!jangan biarkan diri anda di belengu oleh c***k!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...