Monday, September 5, 2011

raye 2011.

tak salah rasenye sekali sekala gua menulis tentang raya...kan??kan??musim sibuk foto dah habis...nextjob lg 2minggu...so..relaxs2..

raya tahun ni ade sedikit kemajuan la buat diri gua...gua berjaya puase dgn jumlah hari yg banyak dan beraya ke sebuah rumah..actually open house...itupun sebab gua layankan si huda...kalo x..mmg gua malas nk beraya...

tahun ni raya agak berbeda sedikit...scene raya family aku x meriah sgt mcm tahun lepas...tapi still enjoy la...cuma xde kegilaan utk bergambar thn ni...so..gua xde gambar raya digital...polaroid ade lah...itupun sekeping je...

mungkin agak kalut dgn persediaan di saat2 akhir majlis pertunangan adik gua...si izham...

agak magic tapi x salah rasenye kalo gua katekan gua yg terpaksa membuat gubahan hantaran pertunangan adik gua tu...

hari raya ke-2...gua dan ham sudah ke bandar utk mencari barang2 gubahan...nasib baik la ade kedai cina yg membekal kn barang2 gubahan perkahwinan mcm tu...

cuma..kedai bunga je yg tutup...abis 1 town gua pusing dgn adik gua...semua tutup....adoiii...cmne ni ham???kedai bunga tutup...

pusing lagi...dah 2,3 kali gua usya bunga heliconia milik majlis perbandaran temerloh di sepanjang jalan...

at last..gua nekad..."jom 7e...beli pisau lipat"...akhir nya gubahan bunga terhasil himpunan bunga2 heliconia...ahahaha...jgn x percaye...

x salah kan...ahahaha...

ape2 pun tahniah buat adik gua yg sudah bertunang dgn jaya nya...dah besor ko ye...

imbau kembali zaman2 kanak2 kami...ham adelah member kamcing gua...main video game,memancing,tahan jaring ikan kt paya...mcm2 lagi aktiviti kami sbg budak kampung...dari zaman nitendo sampai la ke zaman ps3...kami bersama..

ape2 pun...entry ni entry raya kn???so..gua ucapkan selamat hari raya,maaf zahir batin...gua sgt2 menegas kan bahawa "berhati-hati di jalan raya"....bukan ape...tiap2 kali musim cuti raya...ramai sgt yg mati kt lebuh raya...gua cuak gak bila tgk berita jam 8malam...mcm2 kes...

fiu fiu fiu...sedar tak sedar..tart nenas feveret gua sudah habis....gua borong 3balang mlm raye tu...sorok dlm bilik...

tik tik tik...hmmm...gua out dulu!!!

2 comments:

  1. hye, dunno camner boleh sampai cini... naiss blog. suke sgt!!!! add me at fasebuk orkidgebu@yahoo.com @ http://facebook.com/ayurazaiham

    ReplyDelete
  2. cik anonymous .. gua sudah add lu di mukabuku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...