Sunday, September 25, 2011

kekalutan kimia dalam diri.

hmmm...gua sudah jarang2 menulis di blog ini...mungkin agak bz selepas raya...mungkin juga agak lemau spt kuih2 raya dlm bilik gua...

agak kalut lewat2 ini pabila sedar bahawa lambakan kerja lama (seblum puase) masih lagi bersawang dlm external hd ke-3 gua yang mana cuma ade 1 partition di campur aduk movie/mtv dan bahan2 kerja...x perlu rase nye cerita pasal partition external tu kut...

seminggu selepas raya...sessi2 fotografi bermula...agak sukar utk gua mengadaptasi momentum dulu2...mungkin terlalu banyak tidur semasa raya...

job pd minggu pertama selepas raya...gua tolak kt azrul...gua berfoya-foya di bukit bintang...ahahaha...

akhir2 ini terlalu banyak memikirkan kemana arahtuju diri gua yg sebenarnya...masa dah x banyak utk gua...gua kena pilih 1 aje jalan...jalan pudu atau jalan chowkit...jgn nk merapu...

hobi??kerjaya??perhubungan sosial??
hobi - band gua baru je setup line-up baru...baru je nak naik stage semula...sayang kalau di tinggalkan...

kerjaya - sebagai pekerja dan boss...gua agak pening dlm menyetel kan semua hal2 kerja...

perhubungan sosial - hubungan dgn rakan sekerja juga dirundum masalah bila ada sifat ketidak jujuran di dalam company gua...hubungan dgn gadis pula sudah menuju ke arah kebuntuan yg menyebab kan gua single semula...

kecelaruan kimia ini mungkin membuatkan beberapa kabel dlm otak gua sudah putus...apa yg gua nampak...kerja mesti di teruskan....hobi cuma pengisian di waktu kosong...

ahh...syalll la...puih...kata gua sambil pow rokok lan..

tik tik tik...gua bermain2 lighter sambil membuat pandangan mata redup ke arah awex iran yg lepak starbuck tu...

alamanda putrajaya,25september,2011.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...