Sunday, September 25, 2011

perjudian kami.

berbaju melayu hitam...bersampin songket...bara winston light yg hangat...asap berkepul...cuma gaya pandangan mate redup je da x buat sebab awex iran tadi dah blah....gua refill lagi ice lemon tea...

gua ingin bercerita tentang isu semasa...bukan isu politikus...bukan politik bolasepak...bukan politik kedai kopi...bukan...dan bukan...

fiu fiu fiu...fuhhh....asap rokok winston berkepul lagi...gua bersiulan lagu reggae tanah air...

skang ragbi worldcup sedang hangat berlansung di new zealand...tempat gandalf the white belakon dulu...

gua telah memilih pasukan argentina sbg pasukan feveret gua walopun nampak gaye nye mereka terpaksa melalui jalan sukar...kemungkinan bertemu all black pd pertarungan knock-out selepas ini...

maka..gua belot...gua pilih south africa springbok yg gua nampak mereka ade jalan yg mudah utk ke final tahun ini...

rakan2 judi ragbi gua cuma ade 2 org...tulang dan anep....tulang dan anep memilih england sbg pasukan pilihan...hmmm...gua rase banyak rokok marlboro yg bakal gua menang tahun ni(walopun gua sudah 2thn stop isap marlboro)...

team2 sayur yg jd feveret gua ialah wales,namibia dan jepun...walopun sudah hampir nyata tewas dlm pusingan pools...tapi corak permainan diorang agak cool...agak cerdik cuma pengalaman yg membuatkan mereka tewas...

owhh...lupe plak...sebut2 ragbi ni...mungkin ade yg taktau fakta...
-newzealand allblack memegang ranking pertama dunia walopun cuma menang worldcup yg pertama.
-south africa springbok adelah pertaruhan nelson mandela dlm meningkat kan ekonomi...dan matt damon bukan lah pemain ragbi (spt dlm filem ragbi ape ke tajuk nye ntah)
-malaysia rangking ke 70 dunia...xpe..pelan2 kayuh...
-barak obamak dan mubarak majid tiada pertalian darah...dan bukan juga rakan fesbuk..
-schaa al yahya bukan awex gua...
-score terbesar worldcup rugby 2011 ialah 87-0 (springbok vs namibia)
-cikgu husin pernah lempang gua kes buku nota hilang mase sekolah dulu (cikgu husin coach ragbi gua)
-lutut gua jahanam atau penjelasan saintifik nye putus ligamen pd thn 2006 semasa kejohanan ragbi terbuka pahang.

gua rase gua sudah banyak merapu...hafiz dan hana suda sampai...gua usya hana dgn gaya mate redup....

fiu fiu fiu...bereh boh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...