Wednesday, September 28, 2011

memoir rasta | the rootstalk.



ni single band gua...lagu ni teruk gak..video ni time perfom akustik baru2 ni...berterabur...tapi layan je la kan...ape de hal??

tajuk lagu ni memoir rasta...arrangement utk akustik ni agak berbeda dgn original song...lagu ni pasal kawan2 yg da lama menghilang...lirik lagu ni gua buat...tp jahanam gak rase nye...tapi x salah kan???

fiu fiu fiu...gua agak segan menonton gelagat gua dlm vc ni...lu jgn gelak..gua kasssiiii senggaaattt sama lu...haa..tu skrip movie samseng yg gua tgk aritu...

memoir rasta actually gua tujukan khas utk ex-bandmate gua...original line-up rootstalk...dan juga utk kawan2 gua mase study dulu...ntah mane la korang skang kan...ape crite agak nye...

lirik memoir rasta ni gua rase x kuat...sebab gua x pandai menulis lirik..kalo merapu bleh la...layan je la kan??

memoir rasta.

int : na na na naa...nananana...

verse1 :
in d middle lonely night bila kepala ku mula high..
then d old memories come..it always grab me tight..
beriku secawan kopi..biarku nyanyi sampai pagi..
ku kenangkan kembali memori kita di sini...

verse2:
in d middle lonely night...bila kau tiada by my side..
the broken link that part us wide..
god gimme pair of goodwings..i wanna fly hi hi to sky..
let dance and sing like d oldi time..dance n dont be shy..

c/o :ayuh menari gerak kanan kiri...ku rasa happy bila semua ada..
ayuh menyanyi lagu meoir rasta..buangkan benci..kita happy saja.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...