Wednesday, September 28, 2011

misteri irwan sagir

gua ade sorang kawan mase skolah kt kuantan dulu...nama beliau irwan bin sagir...seingat gua..dia 1 kelas ngan gua mase form1..

beliau berasal dari jengka...nama bapak beliau ialah sagir...keturunan bajau katanya...
sudah hampir 14tahun gua x dengar cerita pasal dia ni...

hah...bagaimana boleh kuar cerita pasal mamat ni kt blog gua arini...??

actually gua sedang menyiapkan invois customer di sebuah cafe...agak bosan+tension...tiba2 sebuah kereta proton saga hijau parking betul2 depan kedai gua...

dan keluar seorang lelaki yg agak sebaya dgn gua...

dalam keadaan bosan tanpa teman disisi...gua trus usya brader tu...tinggi x tinggi...kalo cakap pendek kang kurang hajar sgt...

"bro...sorang je"...tegur brader tersebut...gua senyum...sambil jawab "biase la...layan fb"...

masih lagi tertanya siapakah beliau...

berbalik semula kpd cerita irwan sagir...timbul cerita beliau di entry ini tiada kena mengena dgn kehadiran brader misteri tadi...

dlm keadaan malas serta bosan...sambil dlm otak menyebut proton saga....gua cuba buat lawak di dalam hati "proton sagir"...dan gua tersengih sendiri...

dan sebab tu la brader misteri tu tegur gua...puihhh...bodo..malu gua...

kadang2 gua rase gua bangang...

tik tik tik...gua cucuh rokok...fuhhhh....asap berkepul...

fiu fiu fiu....gua rindukan scene buli irwan sagir di sekolah dulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...