Sunday, October 2, 2011

scene skateboard kampung gua.


~pic gathering skater2 temerloh/kuantan haritu...gua shoot guna kamera aye...dan gua rembat pic ni kt fb beliau...


petang tadi gua usya2 skatepark area sini...scene ska8er skang makin maju...ramai budak2 yg turun beraksi...seronok gak..dpt gak gua shoot sekeping dua..buat perabis shuttercount kmera gua...

gua bukan lah seorang skater...cuma kebanyakan kawan2 gua adelah skater...gua mmg sangat minat permainan tersebut..cuma zaman gua membesar dulu x mampu nk beli sekeping deck apetah lagi wheels dan aksesori...

tahun 2005 camtu...sebelum lutut gua jahanam...gua adelah cube2 bermain papan beroda ni...tapi x sesuai rasenye....olie cicak pun x lepas...gua rase gua mmg tak berbakat dlm sukan tersebut...

raye baru2 ni pun ade gathering skater2 lama dan skater2 baru...scene sk8 kuantan pun turun...ade la makan2 sket...gua yg bukan skater ni pun dtg jugak buat2 sibuk...bukan ape..ramai gile kut kawan2 gua yg bermain skate...

ade yg terer...ade yg tak berape nak terer...ade yg lansung x terer...tp xde hal semua tu...yg penting sukan tersebut membentuk satu komuniti sihat di daerah ini...bagus2...kipidap...

akhir2 ni gua nampak ade satu construction behampiran skatepark tu...gua harap org2 atas sudah nampak kemana kepentingan taman tersebut...bagus la kalo camtu...itupun kalo tafsiran gua betul laaa...kn??kan??ape de hal...

tik tik tik...gua cucuh lagi sebatang dunhill light...jgn tanye knp dunhill arini...bukan ape...kt port gua melepak ni winston da habis...usya2...atlast gua beli dunhill light yg harge nye mahal rm1.50 dr winston...sekali skale...ape de hal???

fiu fiu fiu...huda mintak password acc fb gua lg 1...maybe dia ingat gua masih lagi berskandal dgn gadis2 di luar sane...gua rilex...gua dah cuci tangan beb...

ape lagi gua nak cakap pasal topic harini...ape2 pun budak2 sk8 mmg cool la...no wonder la awex2 ramai melekat kt skater ni...cool ape balak lu skater...

kalo gua jadi skater gak..agak2 nye berapa kilo lah bom tangan yg bakal huda beli dr ebay???

fiu fiu fiu...gua lega.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...