Sunday, October 2, 2011

fb kerjaya gua


alang2 benda da free kan..x salah rasenye gua promote acc fb/fanpage gua...actually bukan page peminat2 gua...cuma page peminat2 fotografi gua...

sape2 yg belum like...boleh la like kut...layan2 foto2...xde hal laa...

kalo korang nak tau...kat page tu la gua mencari job...itu la punce rezki gua buat mase ni...

sedar tak sedar...gua sudah 7tahun membawa nama ROH ni...roh ni shortform dr republic of heartwork...bukan roh yg lagi satu tu...jgn nak seram sgt la kan...

bermula dgn seni semburan angin/catan gua beralih ke seni foto dlm thn 2004...alhamdulillah...7thn ini mendewasakan karya2 gua...dan gua juga sudah punyai pelanggan2 yg yakin dgn kerja2 gua..alhamdulillah...

cuma lewat2 ini...gua agak tersinggung dgn sesetengah pihak yg senang2 hati beliau menggunakan nama/logo kampeni gua utk mendapatkan job...yg paling gua frust...karya2 tersebut di jaja tidak mengikut standard piawaian foto rohstudio...

ape2 pun..tuhan mahakuasa...kantoi akhir nya...

gua dan roh..itu sinonim..

fiu fiu fiu..uhuk uhuuk huk...gua lega dan semput kejap.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...