Thursday, August 12, 2010

AQUA & AKUBEST

wa...kalut naa..rilex2...jgn duk serabut...adoi angpa ni..rilex2 sudah...weh..biasa la...bila ang hentam org...then org hantam ang blk..cool laa.adat laa..

ni da masuk bab agama laa...apa laaa..itu laa...weh..nk abaq mai kt ang bedua...agama angpa ajaq ang berkata sedemikian ka...

aku sanjungi nasihat ang...tp jgn kelaut...rilex..

Aqua...nk abaq mai kt ang...weh..aku tau ang da slh paham pasai dread ni...ok..mmg ada org yg dread mati...maksud aku..depa sapu wax then bakar rmbut tu...bakaq nk bg wax serap dlm rambut...pabila wax sudah serap dlm rambut..itu yg jadi ayaq xleh masuk...

aku punya dread..loose..lembut...xda masalah untuk mandi wajib ka apa...nk abaq kotoq???aku cuci rambut...syampu setiap ari...ang jgn kalut...rilex sudah...

aku la ni x kusut la pasai kerja ke apa...aku mmg keja sendiri...tp kn...AKUBEST...aku pernah gi enteviu dgn kepla cmni..dapat ja kerja..xda masalah...aku bukan nya graduan doktor/peguam...kt fakulti aku dulu pun ..aku dan kawan2 di didik mencari identiti...

tapi...apa2 pun...jgn mudah menilai org...x semestinya ang berpakaian kemas..berketerampilan canggih...hang baik...

dan x semesti nya ang bodoh...hang buruk...hang tu jahat.,..x mcm tu..

ok..apa2...chill...
xmau terjah sana sini...kalo mau terjah..hang taruk link hang...kita berdebat...debat mencari penyelesaian..bukan gaduh...

ok..esok aku xmau tgk da sniper2 mcm angpa ni kt blog aku...syuh2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...