Monday, February 27, 2012

tenang dan power.

semalam abis event kt sentul gua lepak Castle Kg Baru...makan kebab...minum air buah...bil rm105...fiu fiu fiu...gua buat2 cool...yg penting tenang dan power!!

cerita scene foto kahwin...macam2 agenda...geng sane mengata geng sini...geng sini pun same ngate geng2 sane...gua dan rohstudio rilex2 je...yg penting tenang dan power!!

balik bangi...dah magrib..ngam2 lepas magrib gua lelap...sedar2 jam 1am da....perut lapor...gua mandi2 dan trus online...makan bior dulu la...rilex2 layan blog...tenang dan power!!

jam 2.30 am gua ,lan dan ajir...gi melantak nasik goreng daging merah kt amir bangi...fuhh...power betul...

jam 3.30am...gua hanta si lan dan ajir blk umah...gua trus pecut gi pandan...jumpe nadia...nadia ni kawan baru gua...nak cakap awek gua mmg bukan awek gua la...cuma gua selesa berkawan..lepak2 dgn dia...sebab dia tenang dan power!!

jam 4am...gua lepak sama nadia di hajris permaisuri...nadia melantak roti telur...gua layan nescafe tarik...fuhhh....layan mmacbaren apple choice...gua buat2 cool...

lepas makan sembang2 scene party si nadia...xde la party mane...cuma skadar kongsi cerita...

dari cerita party...cerita pengalaman2 bercinta...cerita scene foto fashion...mcm2 cerita di sembangkan pagi itu...

sedar tak sedar dah jam 7am...gua hanta nadia balik pandan...gua trus balik bangi....

fuuhhhh....jalan jam gile...jenuh gua nk mendrive kreta ke bangi...

ape2 pun...semalam hingga pagi ini memang betul2 tenang dan power!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...