Friday, February 24, 2012

suatu pagi yang tenang.

pagi ni memang fresh...udara kampung gua memang best...walopun udara bilik gua x brape nak fresh...busuk...tapi xpe...jendela kayu besar gua buka luas2...sejuk betul pagi ni...

gua bukan bangun pagi...gua memang belum tido dari semalam...actually dah 3minggu gua mcm ni..xleh tido malam...ini penyakit...

sejak akhir2 ni ketagihan gua terhadap nescafe makin menjadi2..sampai mak gua tapau kan gua nescafe 3in1 2,3 pack...memang penyakit...

gua ingin kembali normal...tidur malam..bangun pagi...hmm...bangun tengah hari...mmm...ok2..setidak2 nye gua bangun siang..bukan malam...

harini gua nekad...untuk tidak tidur terus hingga ke malam...tapi malam ni gua ade shoot...risau gak tersungkur tidur semasa shoot nanti...

ape2 hal pun..gua rase...ade sedikit perubahan dalam diri gua yang mane mungkin berkaitan rapat dgn penyakit gua ini...

perubahan yg paling ketara ialah gua kelihatan lebih cool bila bangun tidur...

capai towel...sarapan (8malam)...start kete..trus lepak mamak...

dan perubahan yg paling membanggakan...8album foto customer masih gagal disiapkan...ape kes??

malam x tido...keje x buat...

dan semalam gua kire2 semule jumlah album yang bakal berlambak temasuk minggu ini...semua nye 12 album...fuhhh...

gua agak risau kualiti kerja merundum...gua xnak jadi mcm foto wedding lain yg main sumbat je foto dlm lay out album...tanpa sebarang editing...itu bukan style gua...

ape2 pun...email yg gua dapat awal pagi tadi buat gua senyum sedikit...

fiu fiu fiu...rm3200 bakal muncul dlm akaun cimb gua isnin ni...

gua rock...lu rock..kita sama rokes brader!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...