Thursday, February 16, 2012

kosong!!

sudah berhabuk blog aku...agak lama tiada sebarang penulisan disini...sejak kes huda dn erien...aku mengambil keputusan utk tidak lagi menulis blog...

erien sudah punya boyfriend baru...begitu juga huda (spt yg di lihat di fb beliau)...aku masih lagi terus bersendiri...tidak mahu sebarang komitmen lebih...cukup sekadar flirt2 dlm ruang maya...

tahun ini aku lebih fokus pd kerjaya...lebih tegas dlm kerja...sudah 2,3 org crew2 photo aku sudah di kick out...

pagi buta ini bukan mase nye utk bercerita tentang kerjaya...pagi bute yg sgt sejuk ini aku cuma ingin melayan jari dan otak...taip ape saje yg rase perlu...

mungkin cerita cinta..mungkin juga tentang kemarahan aku di atas biadap perangai seorang doktor songkok bagai...mungkin juga tentang aku dan rootstalk...

cinta...awek...aku mmg masih lagi serik...cuma berkesempatan menemui kekasih lama...dan berbual tentang kisah silam yg romantis...kami semakin akrab...dia juga buat aku happy...tidak buat aku kusut masai...

kawan2 aku semakin joke...lebih joke dari joke2 yg lepas...tak kire yg dah berkahwin atau masih bujang...aku juga punya kawan baru yg sealiran kerjaya dan minat...

mode hunting aku di fb sudah semakin berkurangan kerana aku tak mahu di cop sebagai jantan kabaret..ahaha...tapi masih ade lagi flirt dgn 2,3 org model fb...xtau la sampai bile semua tu...

mode mase depan masih lagi ingin meneruskan fotografi perkahwinan sbg satu sumber pendapatan...nampaknye tahun ini yg bermula agak slow semakin rancak pula...seronok juga aku bile melihat jadual kerja yg semakin bertambah...

family...aku agak terasa hati dgn abg aku...tapi itu xde hal...kes2 kecil...biase lah..bile org tak berduit mcm aku ni bersuara...ade je fikiran yg melencong ke lain...aku xnak duit korang...korang simpan la elok2...aku ade duit aku sendiri...aku ade iphone 4...kau ade???hahahaha...

ok...yang best..rootstalk...tahun ni agak belambak gak show kitorang...dan kitorang dah mule dpt payment...dah rakan2 rootstalk aku ni semua nye best2 dan joke belaka...enjoy sgt dgn korang...

lain2...aku xnak komen sangat...tapi doktor songkok bagai...tolong la hormat sket kt org lain...kang kaki ni makan diaaa...!!!

esok aku niat nk bangun awal siapkan album2 terbengkalai...tapi ni da kul 4am..aku masih gagal melelapkan mata...nampak gaye nye esok bangun lewat gak la...

hujung minggu ni sessi fotografi aku di putrajaya...harap2 semua berjalan lancar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...