Friday, February 24, 2012

fiu fiu fiu...gua tenang.

berkepul2 asap rokok memenuhi bilik gua...

jam sudah 9pagi...ayam jiran gua belum berhenti berkokok...dari jauh terdengar sayup bunyi burung terkukur liar...meriah kan kampung gua...kampung lu ande??

fiu fiu fiu...gua tenang...masih mampu bersiulan...

2,3 hari ni gua asyik di ganggu dgn bayang2 hitam kisah lampau...2,3 hari ni gua asyik off henpon gua...2,3 hari ni gua agak berhati2 bile lepak mapley...

hari ini gua tenang...pagi ini gua rilex...

fuhhhh....gua saje yang tau kenapa...mak gua pun tak tau...korang lagi la tak tau...

tapi gua agak tak puas hati dgn movie Immortal...diorang xde duit ke nk bagi pelakon2 yg best sket belakon movie tu...graphic dah power...puihhh....sial...nyesal gua donlod...blueray lagi tuuu...

ape2 pun...gua sudah terukir di bintang...

gua ingin ke Kota Kinabalu menuntut ayat power dr jingses!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...