Thursday, February 16, 2012

Ape cerite Beb??

disini tak bercahaya....disini tiada suara ...disini semua nya gila....disini neraka dunia!!!

gua sgt terpaut pd lirik korus sebuah band underground...lagu neraka dunia...cd demo band ni gua pinjam dr kurt rootstalk...memang sempoi...

2012 ni tak banyak cerita2 joke untuk gua kenang...cuma ade 2,3 perkara yang agak bangang dan sentiasa buat gua tergelak sorang2...ehehehe

kes wahab gosok gigi guna KY Gel memang menusuk kalbu gua...ahahaha...

kes jurufoto rogol model fb...itu mmg joke...bodoh betul...dah lama ke buat kerja camtu??

kes anep buat comeback dgn nama ANEP SPEEDLINE...itu cerita bosan...

kes JINGSES jadi player kt Kota Kinabalu...itu pun semua orang dah tahu...

ape lagi cerita2 menarik??

mungkin cerita KARABI si anje sejak tahun 2009 agak menarik...akhir nye duit tabung anje mencukupi utk buat beli tiket ke Karabi..beliau sudah fly ke karabi jumaat lepas...tahniah...satu kemajuan...takde lah Baha nak sound lagi... "hehhh....da 2thn crite karabi...koi da berpuluh kali sampai ke sane"...jawapan anje "takpe2...lepas ni malas dah ajok aok"....terkedu gak tgk muke anje kene sound ngan baha...

anje...rilex ...pasni amik satu pengajaran...jgn terlalu berharap pd suatu yg x pasti...dan jgn cepat sgt sembang up pasal plan2 lu....rilex...bile plan dah menjadi...baru org buke mate....ikut nasihat gua...insyallah lu akan lebih kelihatan cool!!

Kes ape lagi ye??kes lambakan jurufoto hebat dalam temerloh fotografer???malas nak cerita...kang ade yg terase...hmmm...landscape sgt org nye...payoh...

cerita larn azrai nak nikah...semua org dah tau...

cerita anje nk beli 8 lighting studio...semua org dah tahu...lampu sulu sebijik pun x terbeli...tu laa...gua da cakap...jgn cerite awal2...dah jadi bahan gelak budak2...

cerita gua layan cinta muka buku??dlm fb punye la cun...bile jumpe...hmmm...bukan nk memilih..tapi gua tertipu...sorry la..

cerita si bumi ipang kene saman polis.....kes takde lesen motor...itu gua tau...ahahaha...

cerita hafeez hasmat nk nikah itu baru gua dengar...

gua xtau lagi ape cerite yg nk di cerite...

taktik2 canggih anep dlm memberi alasan???itu dah kluar kompilasi...x payah cerita laa...

teknik2 ayat power Jingses...xde la power mane...balik2 ayat "malam ni tgk movie jom...kt umah i.." ..hmmm pelik..ayat mcm tu pun menjadi ke??

actually gua xde cerite2 sengsasi utk di kongsikan bersama...
cerita gua dan hidup gua masih macam biase...cerita zerg??sudah lama x dengar cerite dia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...