Thursday, October 21, 2010

listen to black sahabat.

dalam kecelaruan minda memilih jalan mana satu untuk maju mundur diri sendiri...dalam kesibukan mencari ruang untuk tonjolkan diri sendiri...dalam kebingitan koloni2 menghebohkan kehebatan masing-masing...dalam kebingungan mencari ke mana haluan diri yg mula mencipta seni..

"hallo...apa kabar...saya seorang yang hebat dalam acara ini..tiada agenda tersembunyi...jujur ikhlas dari hati mencipta seni.."

"hallo...saya sudah turut serta dengan haluan baru si dia itu yg rata-rata mengatakan dia hebat...anda??bila lagi??"

mencari haluan kemana arah tuju seni...yg di dalam diri sendiri pun belum mengerti apakah seni yang di olah...

kegelapan itu perlu di suluh dengan terang...jangan jadi lalang...di tiup ke kanan...melentok ke kanan...dia ke kiri..aku pun haluan kiri...

Black Sahabat...

...apa lagu yang kau dengar itu??owwhh...aku dengar kan muzik dari sekumpulan lelaki dari finland...

mahu dengar muzik alunan black sahabat??

black sabath??

tidak..black sahabat...

di dalam kekalutan jiwa mencipta nama...dalam ketagihan menjadi bintang...dalam kemaruk "seni" di mana-mana...dengar kan lah irama black sahabat...

"hallo...saya hebat.."

eh..hallo..pergi mampus la dgn kehebatan kau jika itu cuma cipta jurang antara kau dan golongan aku...jika itu yang julang martabat kau untuk kasta kan sistem sedia ada..


hallo...saya hebat...saya sangat hebat...

hallo...saya cuma mendengar kpd black sahabat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...