Tuesday, November 2, 2010

hari ini atau esok???lupakan semalam...

hari ini atau esok...lupakan semalam...lambat laun kau kan tahuuuu...kesilapan dirimu..yeayy...nanananaa!!!

hari ini atau esok lupakan semalam..yeayyy...

hari ini aku bukan tabung aku...cawan edisi terhad movie transformer yg 1st tu...sejak 2minggu lepas aku sumbat segala payment kerja aku dlm cawan tu..aku xnak bank in...

sepatut nye...koleksi wang hasil kerja aku sudah ade rm1800 semuanye...tapi tadi aku kire2...cuma ade rm650...

hah???kemana dah pergi duit2 lain...ok..jom kite kire same2..

ini wang masuk :
rm800 - bayaran untuk pakej shoot n burn perkahwinan syamrul nizzam
rm500 - bayaran deposit ke-3 seorang rakan utk tujuan photography.
rm400 - bayaran deposit ke-2 seorang pelanggan yg baru selesai di shoot..
rm100 - duit jualan barang2 dari bangkok tempoh hari..

ok...ini pule wang keluar..

rm300 - print out album
rm100 - perbelanjaan ke kuantan minggu lepas
rm100 - tempahan print woven bag utk pelanggan.
rm 50 - membeli barang2 dapur utk mak.
rm100 - return duit baju seorang customer(baju dia hilang skaligus dgn kete aku)
rm100 - cimb telan duit aku...tp akan dapat semula lagi 2,3 hari(antara sebab aku malas nk gi bank in kt bank)
rm50 - bubuh minyak kereta kakta
rm50 - total duit utk bateri flash.

ok2...kire2 semule ye...wang keluar semuanya rm 850.

sepatut nya baki wang aku ade lg rm950..kemana pergi nye lagi rm300...

owwhhh...ok2..terlupe..bayaran assist 2nd photog tempohari rm150..
bayar hutang seorang kawan rm50.

ade lg rm100 yg x tahu kemane perginye...huh..ok2...xpe..

hari ini atau esok..lupakan semalam..yeayyy.(single terbaru dr salam)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...