Saturday, November 14, 2009

malam yang panjang.




tak di duga lansung...tidak juga pernah merancang...semalam koi agak mamai..mungkin akbibat sindrom tidur berlebihan atau pun bak kate paloh brontox symptom LMF...ape itu lmf..x payoh la koi bagi tau..ahahahah.

supe skale...koi dgn anje lepak di irc(cafe tu laaa)..anep hilang..tapi tidak lah seperti dulu..tidak serius pun jika nk di bandingkan dgn kes kehilangan beliau tempohari..

seketika kemudian..si anep dan nufa sampai...dan kemudian erna bistary sampai..dan kemudian nye pula si arif sampai..dan di turuti oleh syafiq(abg erna)...keadaan semakin meriah...tidak pernah menduga untuk menghabiskan malam ini sebegini..

dan kemudian nya keluarga anep dan nufa sampai pula...miu dan lin...bertambah lah meriah nye...dgn aksi si miu yg mengejar lensa d200 anjer...lensa2 webcam..tak kire webcam murah atau pun webcam macbook kepunyaan nufa...sangat ceria seperti cafe' itu kami yg punya...aktiviti bergambar sakan...terserlah sungguh kegedikan seorang rakan itu yg tak perlu lah koi sebut nama dia...

cuma malam ini rasenye lebih panjang dari malam2 lain...mungkin ini sequence lagu kegemaran anep dendangan band pop indon "Dewa"..."malam ini..kusendiri..tak ada yang menemani..sperti malam2..yang sudah pupus"...bukan sequence..mungkin kontras bagi lagu kegemaran remaja hensem yg mempunyai 6lai baju ex hardy itu...

masing2 dgn cerita masing2...anjer sibuk dgn si gadis di alam maya nya...erna dan nufa sibuk berkenalan antara satu sama lain...anep kontrol2 ayu di depan adik2 ipar nye..sapiq diam dan cuma kadang2 tersengih tanpa koi tahu ape sebab nye...gemuk plak menjeling jeling si lin..mungkin ada yg dah tersangkut..lin plak diam dr awal smpai sudah..mungkin bisa mata kail yg tersangkut di kiri kanan bibirnye belum hilang...si miu pula tidak lepas dr memburu lensa2 webcam dan dslr....koi??koi cuma dgn lara hati yg mungkin plastik!!!

malam ini ku tidak lagi sendiri...tidak seperti malam2 yg sudah..malam2 yg pupus...

2 comments:

  1. erna : apiq, sape yg awk ckp terserlah kegedikkan ni?
    apiq : awk la! sape lagi! akakakakaka


    babibabibabi
    pasey plok orgg...org bapok sopannye dpn artis semalam!
    hahaha

    ReplyDelete
  2. lah...budak puteh melepok hat balik dr Qatar tu rodong aok yak? dan borok ngan dia sebelum dtg segamat nih :-)

    moga cita2 mu tercapai

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...