Tuesday, November 10, 2009

Demi Sebuah Nama..

Agak2 dari mane nk mule??dari kali pertama terlihat wajah nya di sebuah blog yg tidak di kenali??ntah la..yg penting...saat itu sudah mula mencetus sedikit ilham ingin memeliki...gua pun x tau la betul ke tak.

Rasenye sudah hampir 4bulan setelah peristiwa pertama..hingga kini masih terumbang ambing mencari rentak utk mendekati dia.Alhamdulillah..semakin hari semakin hampir..tapi semakin hari semaki risau..semakin takut.

Ini semua kisah benar...kisah serius..bukan spt kisah2 lepas..kisah aku dan si anu...mungkin kali ini lebih serius..jauh lebih serius...malah lebih lagi serius dr kes kehilangan anep tempohari.

Xtahulah ape ayat yg boleh membayangkan betapa gua suke kt dia ni...walaupun gua rase jauh panggang dr api..jauh sgt...tapi xpe...seolah2 jalan cerita nya sudah tertulis..satu langkah demi langkah telah tersusun rapi..bukan rekaan gua..tp itu semua terjadi secara automatis.

Anggaplah ini satu kisah yg bakal bermula..belum lagi bermula..tidak tahulah bagaimana hari2 yg akan datang..jatuh kah??tumbangkah??gua sgt2 risau memikirkan itu semua...kerna sudah gua habaq kt hangpa..ini serius!!


Akan tiba hari kini…gerakan semakin hampir...Alhamdulillah..Cuma gusar tangan ini tamparan nya kosong belaka,sekadar membelah angin berlalu masa.

Riak wajah tutur bicaramu…Jujur ku akui…kali ini aku lagi sekali tewas oleh rangkaian kimia yg bisa membenam jiwa…yg bisa buat gua terus membunuh ruang minda yg penuh dgn dosa2 lalu…puitis sungguh bahsa mu wahai apix di malam ini..kenapa ya???adakah lu terlebih telan panadol tadi??gua sendiri pun tidak tahu..mungkin lena tidak se enak dulu…

Indah tidak lah terlalu indah lagi…belum indah lagi..Maka..gua istihar kan..bahawa masa yg akan menetukan segala nya…gua tidak mahu gelojoh meniti di dahan yg rapuh…biar kukuh pasak di bumi baru mulakan gerak tari..Biar tegap kaki ini…agar tarian takkan sumbang lagi…

Xkan tersilap lagi..Jika hitam itu buat aku khayal..maka putih yg aku pilih…jika yg dulu2 suram api nya..biar kini marak menyala…

Andai putih pilihan mu..maka ku lakarkan putih sebagai tema!

p/s: koi tidak menggunakan sebarang dadah merbahaya mahupun alkohol sewaktu menulis entry ini…Cuma koi tidak cukup tidur..terlalu penat!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...