Monday, November 30, 2009

komplikasi kehidupan


"dan gue coba biasain diri tanpa loe lagi gue pengen nyantai lagi..selo..selo lagi nga pengen kecewa lagi dan gue coba jalani hari hari tanpa loe lagi gue pengen bebas lagi pengen nongkrong lagi nga mau ribet mikirin loe lagi"..

komplikasi kehidupan..mungkin atas kompilasi kebodohan diri sendiri..mungkin kesilapan masa silam masih menghantui...mungkin itu karma yg pernah menjadi tanda tanya..mungkin juga itu racun yg bisa jd penawar untuk hari kelak..yang penting itu takdir dr Nya.

komplikasi kehidupan...satisfikasi ke alpaan diri..membenamkan jiwa jauh di hujunbg dunia tanpa minda...tidak mampu lagi memikirkan yg lain kerna hitam membelenggu hati.

"rasta man..mi choose mi life..mi choose ma way...the way dat i lav..color your life..the way dat u lav??..da way i threat u mi gal..but atlast kill mi innocent guy...and now..mi burn in faya...anger will solve da thing dat burning faya..."

komplikasi kehidupan..menghadapi situasi getir seorang insan kehilangan cinta..kehilangan punca bila lantai di bina roboh membenam jiwa..

komplikasi kehidupan sendiri..bila di renung jauh...aku tinggalkan tapak tempat aku berdiri kukuh...aku buang segala manis yg pernah ada untuk membina sejarah hitam di hati hitam ini..

komplikasi ini harus nya berakhir..berakhir dgn tenang..bukan nya kucar kacir..maki hamun melodak menghentam setiap penjuru minda...itu semua tidak berguna...resepinya cuma satu..tapis ia sebaik mungkin..ambil intipati..campur sedikit positif..hampas nya buang..jgn merata-rata...nikmati pengajaran perlahan-lahan.

berkali sudah di bilang.."biar kukuh pasak di bumi..agar gerak tari tak sumbang lagi"...berkali di ingat kan..berkali di tegur...aku bukan yg terbaik utk mengajar kau jadi baik..aku cuma kawan yg pernah alami segala komplikasi ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...