Sunday, March 29, 2009

kerja ku belum siap...




aaa...dah 2 minggu wedding nana dan edy berlalu...namun..kerja2 custom masih belum siap..ade lagi satu outdoor shoot yang belum di langsaikan...ntah bile la nak sambung shoot...dari minggu lepas aku tunggu pasangan pengantin baru ini..dari seminggu ke seminggu di tunda tarikh outdoor shoot ini...mmmm...
beberapa orang kawan2 menegur ku...kenapa agak slow untuk update blog ini..jawapan nye ade di TEXAS HOLDEM POKER....ehehehe...seminggu..selepas balik dari seremban/paroi...setiap malam aku mengadap game java online tersebut..memang asyik...sehingga tak dapat tidur malam...
tetapi..sudah dua hari aku berjaya menolak godaan permainan poker online tersebut..Alhamdulillah...
kali ini aku upload kan sedikit lagi gambar perkahwinan nana dan edy...sila beri komen membina...kalau nak meruntuhkan pun x apa...asalkan kau x pernah lupa kau siapa...yang aku tahu ape yang berlaku antara aku dan kau...aku amat menghormati ngkau!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...