Thursday, January 14, 2010

tahun ini

tahun baru ni rase agak malas menulis...tak tau nape..mungkin agak sibuk menyiapkan album2 customer...alhamdulillah..banyak yg dah siap...cuma 1 lagi masih dlm proses..album si along..

momentum yg di war2 kan...rase makin malap...tahun ni banyak benda yg di hajati..tapi awal2 lagi rase nye dah hilang semangat nk buat semua tu..

band aku..rootstock...dpt beberapa tawaran bermain gig...tp semua nya di tolak atas sebab2 tertentu...

job grafitti melaka plak...wall kami di kurang dr 2 menjadi satu...harga nye juge di kurang kan...hmmm...

kawan2 plak dah ramai yg behijrah ke KL...terbaru si anep...da dpt job di klang lama...offshore...bagus dan tahniah...

aye dah dpt job fotog kt setapak...bagus...jgn wat hal lagi ye...keje betul2...

aku masih belum terfikir utk behijrah ke kota besar itu..cukuplah 5thn di sana dulu...mmg tidak terfikir..tapi masih mengintai peluang..ingat nk buka wedding studio di sana...tp maklumlaaa..modal x byk...lupekan aje...

geng2 lepak di temerloh dan kurang..cuma tinggal aku dan adam...mungkin ini satu peluang utk lebih serius dlm bidang aku ceburi selama nih..mungkin ini satu permulaan yg bagus...

cuma...bila tanpa rodong...terasa agak hilang semangat...ehehehehe...

awex??buat mase ni bior la aku solo dulu...biorla lame sket..lpas cerai dgn awex damansyaraa gal tu...dah 2bulan kut...aku lebih selesa begini...

gadjet??tahun ni gadjet mungkin di beli lagi..mungkin beberapa gadjet..termasuk menaiktaraf peralatan kamera...

ade yang kate...akustikalam ini tempat jiwa2 halus...biase la..yang kate tu pun org yg kuat mengata...sembang melangit..habuk pun x de..biar kan aje..

2010...persaingan pasti senget...persaingan perlu dalam semua aspek...persaingan positif...biar pun cara nya agak negatif..tapi ambil aje dr sudut positif..."potong line member...bunuh market member"..itu mungkin cara masing2 utk naik...kita ambil shj dr sudut positif..jika ko bleh buat...aku..kami pun bleh buat...mungkin lebih dr ape yg ko dah buat..Insyallah..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...