Wednesday, April 8, 2009

Terima Kasih





ahad lepas,aku di di pelawa oleh seorang rakan lame untuk menyertai model photoshoot di kuala langat.Kali ini kami shoot model bikini.

se awal pagi ahad,jam 7pagi kami bertolak dr taman connaught menuju ke sg gabai di kuala langat.Model kami pada pagi tersebut ialah miss Jess Chong.Perjalanan yang makan mase hampir 1jam dengan menggunakan toyota avanza milik si bentayan di guna sepenuhnya untuk aku mengenali rakan baru seperti mell(fotografer),don(fotografer) dan jess.

tiba di gabai,seawal jam 8 pagi..kami terus mendaki menuju ke spot shooting kami...gille gabai aku cakap kt korang..tinggi sialll tangga nk nek atas...kohot lutut koi..eheheheh.

tujuan kami dtg seawal pagi agar perjalanan shooting kami tidak di ganggu oleh crowd...
semua nya berjalan lancar sehingga jam 3pm..

kesempatan ini,aku ingin ucapkan ribuan terima kasih pd bentaya,don dan mell coz banyak mengajar aku beberapa ilmu yang tak mungkin aku dpt jika aku tidak menyertai shoot kali ini.


gambar2 lain,boleh tgk kt flickr aku..link flickr ade kt tepi2 tu..cari la sendiri yek..kalo x jumpe..sila tanye...
ini adalah photoblog aku..jd aku xnk semak kan entry2 aku dgn puluhan gambar..ini bukan flickr atau fotopages ye!!

5 comments:

  1. sedakk laaa aok yakkk... :D

    ReplyDelete
  2. pergh shoot model pulak aok..

    ReplyDelete
  3. nak join leh,seronok shoot gambar outdoor kalo diberi peluang.ni no fon saya 0126150872)zai)

    ReplyDelete
  4. ok zai...kalo ade lg nnt..saye bg tau awk yek!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...