Tuesday, April 21, 2009

aku,dia dan tembok kaca gergasi.

huh..lama duk usya dia nih...x cantik...indah dan biasa2 aja..tp begitu memenuhi citarasa aku..mai aku cerita sesuatu kt hangpa...

aku,dia dan tembok gergasi...aku tak tau camne aku suka kt dia...dan aku taktau dia suka tak kt aku...tapi..antara aku dan dia ada tembok kaca gergasi yang di bina dari nama dan harta...yang di konkrit dgn sedikit korupsi negara demokrasi ini...sangat tebal tembok ini..aku cuma mampu melihat..tapi x bisa menyentuh..mahupun mendekati nya.

dari dunia gelapku...aku bisa melihat dia dgn jelas..tetapi dia lansung tidak sedar akan kewujudan aku...

tokwan dah mai..dia habaq jgn sesekali rempuh tembok tu...hang yang naya nanti..tembok keras tu...tengok ja..jgn dok gatai nk rempuh...

tapi aku nk rempuh gak...peduli ape aku...tembok wang dan nama...takkan bisa bertahan lama...


~mesti hangpa duk pk aku berkata-kata untuk seorang wanita...fikirkan ianya global...lakukan dgn cara lokal!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...