Wednesday, June 3, 2009

semalam yang hangat...




semalam,kelmarin..dan harini..cuaca sangat panas...panas yang amat ketara..tetapi semalam memang hangat..cuaca panas..hati panas..semua panas..bikin panasss!!

tak percaya??lihat saje riak muke pakcik2 di atas..memang panas kn..tp masih mampu tersengih..ahaha..sejuk sket hati aku tgk gambar diorang nih...

ok..semalam memang panas...kelmarin pun panas...tapi tidak lah sepanas semalam.

akaun yahoomail aku telah di godam!!!mmg sakit hati...akaun tu untuk aku access akaun flickr pro aku...

jenuh mencuba..pelbagai kata laluan..semuanya gagal.Email alternatif juga tidak berfungsi seperti biasa...aku gagal mendapat kan kata laluan baru...

ramai kawan2 yang cuba membantu..tetapi mereka juga gagal...terima kasih semua terutama si nan,don,jai dan terk yang dari semlm cuba menggodam semula email aku tu...terima kasih banyak...x boleh xpe..kite dah usaha..ade mase nanti aku blanje korang teh tarik...

semalam juga agak hangat..dari pagi ke petang aku mengadap desktop aku..menyiapkan kerja2 rekabentuk pelekat ...hingga ke 6petang..baru aku dpt meneguk segelas teh tarik mamak kegemaran...

semalam juga agak hangat dan kusut bila memikirkan 3pakej gambar perkahwinan yang aku belum siapkan..tarikh hantar hujung minggu ni sahaja...hasilnye..aku tidak tidur semalaman untuk menyiapkan satu pakej "mockup album"...

pagi ini...takde la pagi sangat...aku tidur di studio...bangun..ke maybank uruskan penyata akaun syarikat..kemudian ke rumah ibu..hantar pinggan mangkuk yg di pindah kan dari shah alam ke temerloh..

hangat tak hangat..hingga waktu ini(aku di kedai mamak) aku gagal menyumbat sebarang makanan ke dalam mulut...gelisah..tak selesa..bahang membuat kan aku agak berpeluh.

hari ini...petang ini..aku akan ke galeri baru kami untuk kerja2 pembersihan..dan hari ini "Akar Kolektif" akan lahir di dunia seni.




link flickr baruku: www.flickr.com/photos/rohstudio

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...