Monday, June 22, 2009

belajar terus dan terus.

Tak banyak berkata-kata sejak akhir2 ini...sangat muak dengan butang2 kamera digital,kerana gambar2 perkahwinan.Maklum lah...cuti sekolah baru selesai...tak senang duduk aku di buatnya,demi mengejar lensa idaman..setiap minggu..job photo wedding aku belasah..tak kira berapa upahnya.

Sangat sibuk,hingga gagal menyertai percutian keluarga,hingga abaikan tugas2an di kedai baruku.Sangat sibuk kepala otak memikirkan masa untuk siap kan semua kerja.Sangat sibuk hingga aku mengupah rakan2 untuk menyiapkan satu kerja photo aku.

Sibuk x sibuk,tapi hasilnya berbaloi kerna aku berjaya memiliki sebuah lensa idaman(semi-idaman sebenarnya),walaupun upah ku tidak sebanyak mereka yang profesional,tapi berbaloi lah untuk orang seperti aku.

Berakhir cuti sekolah,akhir nya aku berpeluang meneruskan sedikit lagi pembelajaran alam foto,tidak mahu di gelar jaguh kampung,tidak mahu malu untuk terus belajar,kali ini aku menyertai geng2 kl untuk outing terbaru.

kali ini kami ke genting highland,misi awalnya adalah untuk shoot model,disamping belajar hdr dan cls.Antara otai yang hadir kali ini ialah bro MNJ,shazli dan irwanshah.

malangnya,kami tiada subjek di genting,pusing2 sambil candid sahaja.hampir keciwa haritu.

Jam 3pm,kami mula turun dr genting,lepak di genting sempah.Dan rancangan baru bermula,kami akan ke janda baik,ke sebuah resort milik bapa mertua seorang akan.

di janda baik..semua nya bermula.Semuanya idea gile si shazli!!














akhir kata...thanx alot kpd semua kawan2 yang mengajar...ahahaha..walopun aku jadi mangsa akibat ketiadaan model...tapi semuanye sangat enjoy..thanx alot.

1 comment:

  1. jadi model tu..dah da lensa baru ni msti smakin mantapppppp...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...