Friday, April 29, 2011

di suatu malam yang hening.

di suatu malam...aku.che' det dan fahmy ronda2 sekitar KL...dan kitorang benti di tepi jalan berhadapan quatro...fahmi nak jumpe kawan dia...

aku dan che' det stay dalam kete sambil dengar lagu reggae siam...

dan tiba sebuah kereta peronda polis...

aku dan che det di arah kan keluar...

fahmy agak gelabah sebab dia takde lesen kete...

"buat ape kat sini??" tanya polis tersebut....

"tunggu kawan tok"..jawab fahmy...

"ade barang tak??" tanya polis tu lagi...barang ape lagi kalo bukan dadah kut??

"takde tok...kami clean"..jawab fahmy..

"meh sini nak cek"..kata polis tu sambil cek poket seluar kami...

"ape yang berbonjol tu.." tanya polis tu kpd fahmy sambil menunding jari ke arah seluar fahmy...

"ini konek saya tok "..jawab fahmy selamba...

aku ngan che' det puas menahan gelak..celakak lu fahmy...ahahahaahahaha


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...