Monday, May 10, 2010

nota terakhir

sy harapkan kpd sahabat2 dan saudara yg memahami isi2 nota ini..sila ambil perhatian..buat satu salinan..kerana ini mungkin nota terakhir~apix..9691


hey,sudah lama bercerita...sudah sampai masa aku tutup mata...cerita terkini..cerita disini..situasi di hujung gigi..cerita bukan cerita biasa...

asal jd kerja..aku bisa buat..akhirnya aku dah masuk jerat..jerat bukan buaya,bukan juga naga tapi ini mulut raksasa..

cerita sensasi bakal meragut diri...ini mungkin nota terakhir..hak hak terkuhak hak!!hak aku dimana..setelah di perguna..hak aku di mana?..di mana mana

tak pernah menyangka,penulisan sebodoh ini jd tontonan misteri...gergasi gergasi bukan lagi mimpi...kata2 spontan jadi kan alasan..

sahabat2 di luar sana...apa yg akan terjadi pd diriku ini..rujuk 9691 laman rahsia..kita kongsi bersama..mungkin jadi bukti buat keluarga utk tuntut hak yg aku tinggalkan di dunia ini..9691 laman rahsia..9691 lah manusia

pesan nenek jgn lupa..sarang tebuang jgn di jolok..tetapi aku dah rodok..aku dah jolok..aku bkn bongok..di dalam nya ada isi yg aku tuntut..

tuan gergasi..bukan calang2 gergasi..gergasi besar tinggi mengawal dgn nota berlambang raja..di kawal rapi oleh pekerja subsidi...

tiba masa mereka kan tiba juga..mencari aku semut di dunia mereka..mungkin di pijak..mungkin di ratah mentah..

teman2 pena..fahami isi ini...fahami arahan ku..1500 hak aku..nyawa aku di hutan besi..9691 tetap rahsia..apa yg bakal terjadi..cari disana...

ampang,pandan sanak saudaraku..ini juga buat kamu..jaga ibu jika aku tiada..jaga keluarga jika aku pergi..jaga maruah kita..jgn calar..9691 itu rahsia..usah di tanya...yang tahu sahaja kan mencari nya..Insyallah..

izin tuhan kita bertemu lagi!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...