Wednesday, February 10, 2010

gua dan lu...kita rhodong beb..

sentap betul harini bila dpt 1sms dr sorang rodong...tekejut koi...xde ribut petir..koi plok hak di sambor petir...

ntoh ape kes nye...koi di hentam kaw2...ape la slh nye bertanye dulu..siasat dulu..kite bkn org lain...lu..gua..kite same2 rodong weh..ape salahnye tanye dulu elok2...siasat betul2...pastu baru serang..

kerja2 ala profesional lu...dan hilang keprofesional nya dlm kes nih...lagak2 ahli koporat lu..sudah hilang respek di mata gua...5tahun gua berodong dgn aok...semudoh itu jek aok katuk kepala koi yak??aboww...pedih mattt...

hak rodong di pihak ke-3 ni pun satu..begura ande batas dia...niat begura x salah..tp isu2 sensitif osoh la di bangkit kn...rodong te budok ngat lagi...mudoh sgt mikir buruk ke koi...ye ah..gua tau gua buruk...miskin hina..kuli batak...kais pagi makan esok...kais esok..belum tentu lg makan lusa...

tp ye la kan...dunia ni sokmo gitu..senalo gitu...benda hak baik kita cuba buat..payoh org nok nampok..mengkala jahat..itu hak di puja...gamok nye laa..gua x tau jugek...

gua pun x bajet la benda hak gua buat ni baik...tp berkali2 memikir rodong...sanggup tolok inteviu keje...risa ke rodong sorang2 ngadap beban yg bakal dtg...tolok punca pendapatan utama..sebab risa ke rodong sesok sorang2...

tapi...akhirnya..gua ngadap beban yg lagi besor...sorang2...akibat mulut org ke-3 dan pemikiran singkat seorang rodong...ye..koi tau aok stress..aok byk masalah..tp itu bkn alasan aok nk hamun kt rodong yg aok kenal lebih 5thn mcm gua ni...

gua rock siall..gua main metal dulu..iron maiden..c.o.b..gua main cradle of filth..gua layan lamb of god...gua dengar2 kan irama dari sweden...mungkin usia ini gua agak slow...tapi gua manusia biasa...bukan uruk khai..bukan balrog...bukan saruman....gua manusia ala2 legolas baiii....sedangkan gollum ade perasaan..ini kan gua legolas....ayat lu buat gua sentap siott.

..waa..depan table gua ni ande awex cun...serius...ni 1st time gua nmpak dia sejak gua duk damansyaaraa nih...

..ok..gua rase dia tgh usya gua..tp gua serius xde mood nk usya2 awex la nih...gua agak kelam kabut..dgn ayat2 lu...dgn band gua...dgn kewangan guaa...gua serabut..kucalana...

xpelaa..sudah gua katakan pd lu dlm sms gua..jika siasatan gua mengatakan lu silap bro...gua amat terkilan dgn ke"profesional"an lu...gua amat2 terkilan...

utk awex table depan nih..add gua kt fesbuk..ok...chiooww

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...